sunnuntai 10. helmikuuta 2013

PAUSE


Oho , yli kuukaus viime postauksesta :D:D En ymmärrä , et miten mulla on nyt into lopahtanu bloggaamiseen... Ei oo oikein ollu intoa kirjotella yhtikäs mitään , kamerakaan ei oo kauheesti mukana kulkenut viime aikoina. Muttamutta , tässä välissä on kerenny olla mun synttäritkin , eli oon nyt viistoista (jeejee) ja mun vuosi on lähteny käyntiin kipeenä ololla. Ensin olin puoltoista viikkoa pois koulusta ku oli keuhkoputkentulehdus ja poskiontelotulehdus , sitte olin viikon terveenä , ja nyt tuli angiina , joka mulla on kaks kertaa vuodessa. Sen terveen viikon perjantaina oli kaverin sweet sixteen synttärit. Oli aivan sairaan ihana ilta!! Yks elämäni parhaimmista. Sieltä menin suoraan rebekalle yöksi , lauantaina karoliina tuli meille yöks , ja sitte sunnuntai-aamuna olin 40asteen kuumeessa. Ja nyt mä olen jääny koulussa niin paljon jälkeen.. En malta oottaa sitä stressiä mikä tulee kun meen takasin kouluun. Noh , mut se on sen ajan murhe! Nyt laitan vähän koulujuttuja kuntoon huomista varten ja elelen päivää eteenpäin. Heissun (:

1 kommentti:

Em kirjoitti...

Ihana blogi sulla ja oot kyl tosi nätti! :)

http://littleangelsbrokenheart.blogspot.fi/